19 April 2015

剑兰武装:海宁




她叫千魂寻夜倾海宁,简称海宁,大家可以叫她宁宁。
她是从另一个星球穿越来到地球的,是那个星球的女战士。
至于为什么会来到地球还有她来自哪里,我下次再慢慢解释吧。

这一系列的画算是我画过最复杂的画吧, 很明显看得出千魂寻夜倾海宁身体比列不太好而且好像有点问题耶,可是我又找不出来,难道是整个画都出现问题?好吧我只是个初学者,(永远都是初学者)所以不要骂我哈,要么就好好教我。

下一个要画的是女法师

Her name is...Ning (I dont know what is her full name in english so just call her Ning)
She came from another planet and she is the Female Warior in the planet she come from.

I think this series are the most complicated drawing that have drawn. I think there is a lot of problems for this drawing hehe, But it's okay because I'm a learner (forever learner), so if you wanna teach me how to draw I will be glad of that.

The next person I wanna draw is a Female Mage


大家觉得我画的怎么样? (How do you think of my drawing?)