08 April 2015

我的大学生活

My Life At University


哟~最近少帖文章了啊,没办法,本人真的好忙哦!
都没有什么时间画画
每天都要读书,做功课,回到家都好累的说
周末还要打工,赚点零用钱
唉……还以为大学会有一些不同的生活,结果不也是一大堆讨人厌的功课吗

Hello everybody~ Okay I know my post is getting lesser and lesser nowadays,
but I am really busy for studies, the HELL homework... 
That let me feels so tired after I'm back from school.
And I have to work on weekends, to get some pocket money...
I though I would have a different life compare to my secondary school's life
but it is not much to change, because still have to do a lot of homework and going to school everyday

不过当然我在那边也不只有做功课那么无聊啦~
下课时间或是很长很长的空闲时间我就会去尝试一些学校卖的食物
Hmm, But actually is not boring at all because there is a lot delicious food~
I will buy some food to eat at my recess time

来和你们分享一下我在大学里吃的食物吧
I am going to share the food that I ate for a few days ago at school


 起司鸡肉派
Cheese Chicken Pie

红豆+玉米刨冰
Shaved Ice With Red Bean & Corn

 水果沙拉
Fruit Salad

水果刨冰
Shaved Ice With Fruits



以上就是我这几天在学校吃的啦~ 额嘿嘿… 刨冰很好吃哦,其他的也不错
下次有机会我还会再去尝试一些看起来很好吃的

So that's what I ate at school last few days.
I like the shaved ice
I would like to try more food in future.

哦对,当然不只有食物啦
我还认识了一些来至其他国家的朋友们哦~ 还蛮友善的啦
And of course not only food there
I met some friends that is from other countries and they are friendly