01 April 2015

2015 愚人节 April Fools

大家好哦~最近真的没有灵感要Post 什么耶,
而且开始上学了有点忙啊…
Hi everybody, I really don't know what am I going to post these days,
and I am starting to go to University so I'm kind of busy these days...

不过也不能忘了祝大家愚人节快乐!
祝大家过个快乐的愚人节~
But I wouldn't forget to say Happy April Fools to you guys!
Have a nice day~

(本大王认为英文很重要,不然外国朋友来看我的部落格会看不懂,对他们不公平,所以就开始也写了些英文)
(I'm going write some English starting from today because I notice that there are a lots of friends 问who are living at the Pacific)




要听听我的愚人节怎么过的吗?
我告诉你哦,大家都知道今天愚人节,
却没人跟我开玩笑,也没人祝我愚人节快乐。

哈~突然觉得我的人生平静到好无趣啊~
好吧我希望今天那么无聊是对我的愚人节惊喜

Want to know how is my April Fools going through?
Okay, It's so sad to tell that,
there is no one joking to me

What a boring life...
I'm really hoping that this boring day is just an April Fools' joke for me

也祝我愚人节快乐~
Anyway, Happy April Fools to me too